loading...
||موبایل||پیشواز||سایت آهنگ پیشواز_اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 973 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

حل کامل مسائل با ارائه راه حل های دقیق و گام به گام

برنامه MathHelper: Algebra & Calculus نه تنها به شما این امکان را می دهد که مسائل و معادلات ریاضی خود را به آسانی حل کنید، بلکه با استفاده از این برنامه می توانید روش حل را به صورت قدم به قدم مشاهده نمایید! با استفاده از این برنامه می توانید مشکلات خود در جبر، حساب دیفرانسیل، انتگرال و … را به آسانی برطرف کنید. همچنین برنامه دارای یک ماشین حساب پیشرفته و ابزارهای مختلف برای حل مسائل می باشد. یادگیری و حل مسائل با استفاده از این برنامه بسیار آسان و لذت بخش می باشد.

ویژگی های برنامه:

- وجود ۸ مبحث، ۴۱ بخش و بیش از ۶۱ راه حل

- علامت گذاری

- بیش از ۶۰۰ هزار بار دانلود

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

 

ali بازدید : 267 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

GO SMS Pro بهترین جایگزین نرم افزار پیشفرض پیامک سیستم عامل اندروید می باشد ! این برنامه از بیش از ۲۰۰ تم جذاب و فانتزی پشتیبانی نموده که می توانید از آن ها استفاده کرده و رابط کاربری برنامه را تغییر دهید . از امکانات موجود در برنامه استفاده کرده و رابط کاربری را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید . لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به وجود شکلک های جذاب ، رابط کاربری فوق العاده شیک ، مسدود کردن پیامک ها و پشتیبانی از پیامک های برنامه ریزی شده برای ارسال اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

سازگار با دستگاه های اندروید ۴٫۴

اضافه شدن تنظیمات جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

 

 

برای دانلود و تصاویر بیشتر برنامه به ادامه مطلب بروید...

ali بازدید : 498 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار Phone Number & Caller Location این امکان را به شما می دهد تا به آسانی از محل دقیق تماس های دریافتی ، شماره موبایل و شماره تلفن افراد مطلع شوید . از این پس مخاطبین خود را بر اساس شهر ، استان و کشور دسته بندی نمایید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا شماره تلفن ها را بلاک کرده و از شر تماس های ناخواسته خلاص شوید . توجه داشته باشید که این اپلیکیشن محل واقعی و دقیق شخص تماس گیرنده را نمایش نخواهد داد ، بلکه تنها در سطح نمایش استان و شهر عمل خواهد کرد .

تغییرات نسخه اخیر:

به روز رسانی اطلاعات منطقه ای

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

بهبود رابط کاربری

 

برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب بروید....

ali بازدید : 354 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

این برنامه همان برنامه winRAR در Pc می باشد که در سیستم عامل اندروید با نام RAR for Android شناخته می شود!

RAR for Android یا همان winRAR یکی از بهترین و قدرتمند ترین برنامه ها برای مدیریت فایل های فشرده می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های RAR و ZIP ایجاد کرده و یا آنها را از حالت فشرده خارج کنید. برنامه از فرمت های رایج دیگر مانند: TAR, GZ, BZ2, XZ, 7z, ISO, ARJ پشتیبانی کامل به عمل می آورد. از ویژگی های دیگر برنامه می توان به قابلیت رمز گذاری بر روی فایل های فشرده، استفاده سخت افزاری حداقل، ترمیم فایل های آسیب دیده و … اشاره کرد. اگر شما هم به دنبال یک برنامه فوق العاده برای مدیریت فایل های فشرده در گوشی اندروید خود می گردید.

برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

ali بازدید : 553 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 به چه آهنگی گوش می دهم ؟

بهترین برنامه شناسایی آهنگ ها با استفاده از صدا

نرم افزار SoundHound ∞ نرم افزاری بسیار جالب  و کاربردی میباشد شما با این نرم افزار مبتوانید نام آهنگ هایی که میشنوید و اسم آنها را نمیدانید پیدا کنید کافی است نرم افزار  فوق را اجرا کنید و آهنگ مورد نظر را نیز پخش کنید نرم افزار بعد از گوش کردن به آهنگ میگردد و نام و مشخصات کامل آهنگ شما را پیدا میکند. راه های دیگری نیز برای پیدا کردن مشخصات آهنگ مانند وارد کردن یا حتی گفتن نام آهنگ یا خواننده وجود دارد. این نرم افزار دیتابیس بسیار گسترده ای دارد و اکثر آهنگ های خارجی و تعدادی از آهنگ های ایرانی را به راحتی پیدا خواهید کرد.

برای دانلود و تصاویر برنامه به ادامه مطلب بروید....

ali بازدید : 217 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

یکی از برترین برنامه های اطلاع رسانی

با کاناپه به سادگی نشستن بر روی کاناپه، از آخرین خبرهای روز با خبر شوید. کاناپه دارای محیط کاربری شکیل و ساده ای میباشد که دسته بندی آن شامل: ورزش، تکنولوژی، سفر، سلامت، مد، سینما و آشپزی با مطالب خواندنی و جذاب میباشد. اگر شما نیز علاقه مند به با خبرشدن از آخرین خبرهای روز در کمترین زمان ممکن هستید، این برنامه را از دست ندهید.

برای دانلود و تصاویر برنامه به ادامه ی مطلب رجوع کنید...

ali بازدید : 218 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

معتبرترین برنامه برای تعیین میزان قدرتمند بودن سخت افزار گوشی شما

آیا شما هم مایلید تا بفهمید گوشی شما چقدر قدرتمند است و در بین سایر گوشی ها دارای چه رتبه ای است؟ با برنامه AnTuTu Benchmark می توانید از گوشی خود تست گرفته و بنچمارک های آن را مشاهده نمایید. این برنامه از سی پی یو، رم، پردازنده گرافیکی و … شما در لحظات کوتاهی تست گرفته و اطلاعات و میزان قدرتمند بودن آن را نمایش می دهد. از ویژگی های دیگر آن این است که رنکینگ گوشی ها براساس امتیاز را برای شما نمایش می دهد، همچنین می توانید بنچمارک گوشی خود را ثبت کنید. این برنامه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر درسراسر جهان دارد

برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ali بازدید : 383 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

همان IDM در رایانه که نام آن در اندروید تغییر کرده است

بدون شک اینترنت دانلود منیجر قدرتمندترین برنامه مدیریت دانلود در رایانه است، با توجه به در خواست کاربران نسخه اندروید این نرم افزار نیز ارائه شده است نام این نرم افزار IDM Internet Downloader Magic تغییر کرده است. الگوریتم اینترنت دانلود منیجر به این صورت است که فایل مورد نظررا به ۸ قسمت تقسیم می کند، این کار سبب افزایش سرعت و رفع باگ های موجود در فایل در حال دانلود می شود. شما با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید تمامی فایل ها اعم از فیلم، موسیقی، بازی، نرم افزار، عکس و… را دانلود کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- افزایش سرعت دانلود

- پشتیبانی از تمامی فرمت ها

- پشتیبانی از اکثر مرورگرها

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

ali بازدید : 395 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

از حرکات فیزیکی سه بعدی استفاده نموده و بدون نیاز به باز کردن قفل صفحه نمایش هر چیزی که می خواهید را اجرا نمایید . برای این کار تنها کافی است اپلیکیشن های مورد علاقه خود را تنظیم نموده و سپس گوشی خود را حرکت دهید . از این پس دستگاه اندرویدی خود را با حرکات سه بعدی کنترل نمایید . توضیحات فوق مربوط به نرم افزار Magus 3D Gesture Launcher  می باشند . شما برای انجام این کار از هیچ نوع سحر و جادویی استفاده نکرده اید ، بلکه این ایده یک ایده انقلابی بوده که این امکان را به شما می دهد تا بهترین راه را برای کنترل دستگاه خود انتخاب نمایید . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به مدیریت کامل موسیقی ، قفل و باز نمودن دستگاه ، خاموش کردن وای فای ، روشن کردن چراغ قوه ، شماره گیری خودکار ، اجرای خودکار دوربین و ایجاد یک ایمیل جدید اشاره داشت .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

ali بازدید : 317 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

ICE Unlock Fingerprint Secure یک برنامه جالب برای باز کردن قفل گوشی های اندرویدی توسط اثر انگشت می باشد. با اسفاده از این برنامه می توانید گوشی خود را با اثر انگشت باز کنید. در ابتدا برنامه هایی در این زمینه ساخته شده بود که بیشتر جنبه تفریحی داشت، اما تمامی عملیات در این برنامه کاملا واقعی است. درست است که گوشی شما سنسور اثر انگشت ندارد، اما این برنامه قرار نیست از این سنسور استفاده کند بلکه از دوربین گوشی شما استفاده می کند. بدین ترتیب که از انگشت شما یک عکس تهیه می کند و سپس طبق همان عکس، گوشی شما را باز می کند. در ابتدای اجرای برنامه از شما پین کدی درخواست می کند تا درصورت بروز هرگونه مشکل قادر به باز کردن گوشی باشید. حالا انگشتتان را در فاصله ۷ تا ۱۳ سانتی متری از دوربین گوشی قرار بدهید. روی صفحه را لمس کنید تا از اثر انگشتتان عکس گرفته شود. درصورتی که تصویر ثبت شده مناسب نبود با زدن گزینه reshoot مجددا از اثر انگشت خودتان عکس بگیرید، در صورت مناسب بودن عکس گرفته شده Verify Fingerprint رو انتخاب کرده و اثر انگشت خودتان را تایید کنید. درصورت تایید اثر انگشت، مراحل شناساندن اثر انگشت به اتمام می رسد و بعد از ان می توانید گوشی خودتان را با اثر انگشت خودتان باز کنید.

برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید....

ali بازدید : 259 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

aTorrent نرم افزاری قدرتمند و سریع برای مدیریت دانلود فایل های تورنت می باشد که برای کاربراناندروید عرضه شده است. این برنامه یک دانلود منیجر قدرتمند است که می توانید به راحتی فایل های تورنت خود را به صورت پوشه ای دسته بندی کنید و با سرعت بالا اقدام به دانلود کنید. این برنامه امکان دانلود به صورت موازی را نیز به شما می دهد و می توانید فایل های تورنت خود را با سرعتی بالا و همزمان دانلود کنید. از وِیژگی های این برنامه می توان به قابلیت دانلود فایل های حجیم تا سقف ۴ گیگابایت، دارا بودن گزینه ای به نام مکس برای زمان قطع اینترنت، داشتن دو پوسته با رنگ های سفید و مشکی، امکان دانلود موازی و همزمان و رفع چند باگ در ورژن جدید اشاره کرد.

برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 250 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

Facebook یک شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار است که بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. شما با این برنامه می توانید تنها از طریق  گوشی خود به گشت و گذار در فیس بوک پرداخته، استاتوس های دوستانتان را ببینید، ویدیو های به اشتراک گذاشته را تماشا کنید و یا خودتان متن، عکس یا فیلم به اشتراک بگذارید. از ویژگی های این برنامه می توان به مرور استاتوس های به اشتراک گذاشته شده، به اشتراک گذاری ویدیو و عکس و محیطی جذاب و کاربرپسند اشاره کرد. همچنین در ورژن جدید قابلیت حذف Event ها اضافه شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.......

ali بازدید : 316 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

بهترین نرم افزار اطلاع رسانی نتایج فوتبال

یازده، برنامه ای کامل و جذاب برای فوتبال دوستان عزیز است که همه آنچه در ارتباط با فوتبال نیاز به دانستن و دیدن باشد را در یک محیط جذاب برای شما فراهم می کند.

ویژگی ها  :

- پشتیبانی کامل از زبان فارسی

- پشتیبانی کامل از بازی های لیگ ایران و لیگ ها و مسابقات برتر جهانی

- نتایج زنده

- تقویم مسابقات و بازی های تیم ها مورد علاقه

- مشاهده آنلاین وقایع و رخداد های بازی

- مشاهده اخبار و ویدئو های مسابقات قبل و بعد از انجام

- امکان انتخاب تیم و بازی های مورد علاقه

- اخبار و ویدئو های ورزشی

- امکان پخش زنده بازی ها به صورت مستقیم

- امکان به اشتراک گذاری اخبار و ویدئو ها

- مشاهده نظرات سایر کاربران و گذاشتن نظر

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 279 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک اسلامی مطرح است و بسیاری از هموطنان عزیز در این بانک حساب دارند، برای مدیریت حساب بانکی خود به وسیله ی گوشی هوشمند قصد معرفی نسخه جدید همراه بانک ملی را داریم.

خدمات در حال انجام و تغییرات نرم افزارهمراه بانک ملی نسخه جدید ۳٫۰

انتقال از حساب به کارت 
دریافت اطلاعات تسهیلات 
صورت حساب کارت
اطلاعات سه شارژ آخر ، بررسی نسخه و دریافت آخرین پاسخ
مشاهده مانده حساب
مشاهده گردش حساب
انتقال به حساب دیگران (سیبا)
انتقال وجه بین بانکی (پایا)
پرداخت اقساط تسهیلات
استعلام چک
تعیین مبلغ چک
انتقال وجه بین حسابهای دارای یک شماره مشتری
پرداخت قبض
خرید شارژ سیم کارت
دریافت اطلاعات شارژ سیم کارت 
نرخ ارز
مانده کارت شتابی
اعلام مفقودی کارت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

ali بازدید : 240 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

اختصاصی از موبایل پیشواز دانلود با لینک مستقیم

نرم افزار اندرویدی تقویم من محبوب ترین در فیس بوک با بیش از 100 میلیون کاربر در حال حاضر از آن استفاده میکنند. شما با برنامه MyCalendar هرگز تولد دوستان خود را دوباره فراموش نخواهید کرد.

ویژگی های برنامه:

. اتصال به فیسبوک و نشان دادن وقایع اخیر

. یادآوری و اطلاع تاریخ تولد دوستان فیسبوکی تان 

. اضافه کردن تولد مخاطبین گوشی تان و اضافه کردن تولدهای سفارشی

. تنظیم یادآوری کردن و ارائه مستقیم 

. فرستادن به راحتی تبریک تولد به دوستان تنها با یک کلیک 

برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب بروید.....

ali بازدید : 292 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

از  یک چرخ به سمت چرخ دیگری بروید ! برای نجات شاهزاده خانم کاغذی باید حتما این را انجام دهید . تمامی این ها در بازی Pyro Jump وجود دارند . شما بایستی از هر راهی که می توانید عشق خود را به شاهزاده خانم اثبات کنید . در طول مراحل شعله های آتش را جمع آوری نموده و سپس بدون هیچ گونه خطایی مراحل را پشت سر بگذارید . توجه داشته باشید که این بازی با گرافیک اچ دی عرضه شده است . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸۰ مرحله چالش انگیز و نفسگیر بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی بازی:

بسیار آسان برای یادگیری

جمع آوری امتیاز و سکه

وجود ۸۰ مرحله هیجانی

ارائه با گرافیک اچ دی

باز کردن سطوح جدید

برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 288 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

karikator یکی از بهترین و کامل ترین برنامه های کاریکاتور در اندروید می باشد که به صورت روزانه آپدیت می شود. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود کاریکاتور های موجود در برنامه را مشاهده نمایید، بر روی آن ها زوم کنید و تصاویر مورد علاقه خود را لایک کنید! همچنین می توانید کاریکاتور های مورد علاقه خود را به صورت رایگان دانلود کنید و محبوب ترین کاریکاتور ها را مشاهده نمایید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ali بازدید : 199 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

Instagram نرم افزاری محبوب و کارآمد است که شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است.  به کمک این  برنامه می توانید تصاویر خود را با جلوه های جالبی که دارد کاملا متحول کنید و با دیگر کاربران اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید عکس هایی را که دیگر کاربران به اشتراک گذاشته اند را مشاهده کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به دارا بودن افکت های زیبا و جذاب برای ویرایش عکس، به اشتراک گذاری عکس در فیس بوک و توییتر و محیطی زیبا و کاربر پسند اشاره کرد. 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 266 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

YouTube Downloader یک نرم افزار بسیار کاربردی است که می توانید با سرعتی بالا اقدام به دانلود ویدیو از یوتیوب کنید. حتما مشاهده کرده اید که امکان دانلود از یوتیوب بدون دخالت نرم افزار ممکن نیست. این برنامه به شما کمک می کند تا به گشت و گذار در یوتیوب رفته  و به راحتی هر ویدیویی را که مایل هستید دانلود کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به سرعت بالا در دانلود ویدیو، امکان مشاهده آنلاین ویدیوها و محیطی ساده و کاربرپسند اشاره کرد.

پیشتیبانی این برنامه از برنامه یوتیوب اندروید و مرورگرها

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.......

ali بازدید : 3697 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (1)

اختصاصی از سایت ||موبایل پیشواز||

آپدیت نسخه جدید برنامه گذر از تحریم psiphon3 . برنامه اندرویدی برای دانلود و آپدیت برنامه های خود در گوگل پلی و برای گشت و گذر در فیسبوک و استفاده از برنامه wechat و ....

از قابلیت های این برنامه پیشتیبانی از همه مرورگر ها و برنامه ها برای اتصال به اینترنت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 233 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (1)

Instant Heart Rate یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی برای اندازه گیری ضربان قلب است که برنده جایزه سال ۲۰۱۱ بهترین نرم  افزار سلامت را کسب کرده است. به کمک این برنامه می تواند تنها با قراردادن انگشت خود بر روی لنز دوربین گوشیتان ضربان قلب خود را به طور دقیق مشاهده کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به دقت بالا در نمایش میزان ضربان قلب و محیطی ساده و کاربرپسند اشاره کرد.

برای دانلود برنامه و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.......

ali بازدید : 346 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)


AirDroid
 یک برنامه برای اندروید می باشد که وای فای را جایگزین کابل usb می نماید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به فرستادن پیام , انتقال فایل ها , دیدن عکس ها , آهنگ گوش کردن و … بپردازید. همگی بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار روی کامپیوتر !

ویژگی های برنامه:

. انتقال فایل از کامپیوتر به دستگاه اندرویدی خود با وای فا

. فرستادن پیامک از کامپیوتر

. دیدن عکس و گوش دادن آهنگ و مشاهده ویدیو های روی scard

. مدیریت فایل ها و انتقال آنها

. و......

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 283 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از دردسر هایی که بیشتر کاربران آندروید با آن مواجه هستند پیدا کردن برنامه ی یک ساعت زیبا و بی دردسر میباشد!
هم اکنون برنامه ی ساعت لایت که به معرفی آن خواهیم پرداخت این مشکل را برای شما عزیزان برطرف میکند، این برنامه مجموعه ای از ۹ ساعت فوق العاده زیبا و متفاوت را در اختیار شما قرار میدهد تا شما دیگر نیازی به هیچ برنامه ی دیگر ساعت نداشته باشید!
اگر شما نیز به دنبال یک برنامه ی ساعت فوق العاده زیبا و کامل می گردید این برنامه را از دست ندهید!

. طراحی زیبا برای تمام صفحات

.ساعت های متفاوت برای سلیقه های متفات

برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ali بازدید : 329 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

Clean Master یک نرم افزار قدرتمند و محبوب در زمینه بهینه سازی و پاک سازی اسمارت فون ها و تبلت هایاندروید می باشد. با کمک این برنامه می توان فایل های بیهوده و آزار دهنده و فایل های Cache را به سرعت پاکسازی کرد. همچنین این برنامه با حذف فایل های اضافه و Temp و خالی کردن رم می تواند سرعت پردازش گوشی را افزایش دهد. از ویژگی های این برنامه می توان به مدیریت کامل بر روی برنامه ها، دارا بودن یک ویجت اختصاصی، تهیه نسخه پشتیبانی از فایل های apk و محیطی ساده و کاربرپسند اشاره کرد.

برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجه فرمایید...

ali بازدید : 280 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

برنامه اختصاصی IMDb برای علاقه مندان به فیلم و سریال

بدون شک کمتر کسی است که سایت معروف IMDb را نشناسد و آن را تا به حال مشاهده نکرده باشد. این سایت قدرتمند، معتبرترین سایت نمایش مشخصات و معرفی و امتیاز فیلم ها و سریال های تلویزیونی است که دوستداران فیلم و سریال به این سایت مراجعه کرده و رتبه و امتیاز آن را و نقد و بررسی ها را مشاهده میکنند. اکنون می توانید برنامه اختصاصی این سایت را در دستگاه اندرویدی خود داشته باشید و از آن لذت ببرید.

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 348 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

 پشتیبانی کامل از زبان فارسی

GO Keyboard یکی از بهترین صفحه کلیدها می باشد که برای اندروید منتشر شده است. این صفحه کلید به گونه ای طراحی شده که سرعت شما در تایپ کردن را افزایش و همچنین خطاهای تصادفی را در هنگام تایپ کردن کاهش دهد. این برنامه با بیش از ۵۰ میلیون کاربر با پشتیبانی از ۴۰ زبان گوناگون و دارا بودن بیش از ۱۰۰ تم و طرح بندی صفحه کلید تایپ کردن را برای شما جذاب و آسان می نماید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 448 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بهترین برنامه اندرویدی برای انتقال فایل های بزرگ با wifi

 SuperBeam v3.0.4 راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای انتقال فایل‌های بزرگ بین دستگاه‌های اندرویدی از طریق وای‌فای مستقیم است. دستگاه‌هایتان را می‌توانید از طریق NFC یا کد‌های QR با هم هماهنگ کنید و سپس به ارسال فایل اقدام کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید........

ali بازدید : 363 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

رنامه لذت گردشگری با سامانه رزواسیون مهر راهنمای گردشگری شما در هر کجای ایران که میباشد. با این برنامه شما آخرین اطلاعات شهر ها و جاذبه های گردشگری را خواهید داشت شما میتوانید اطلاعات هتل ها،لیست اتاقها و قیمت آنرا به روز داشته باشید و آن هتل را آنلاین رزرو نمایید. امکان مقایسه هتلها و نظر مسافرین در مورد هر هتل شما را در انتخاب بهترین گزینه کمک میکند شما در طول سفر هر موقعیتی که قرار دارید میتوانید از برنامه بخواهید مسیر تردد شما را از آن مکان تا هتل، شهر و هر جاذبه گردشگری بر روی نقشه راهنمایی کند.

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید.......

ali بازدید : 259 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان نسخه پولی بهترین و قدرتمندترین دانلود منیجر اندروید

Advanced Download Manager Pro بهترین برنامه دانلود منیجر موجود برای اندروید می باشد که جدیدترین نسخه آن را برای شما قرار داده ایم. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود فایل ها را با نهایت سرعت با گوشی و تبلت خود دانلود نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 368 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار Wi-Fi Map Maker – Paid  این امکانرا برای شما فراهم می کند تا به آسانی به کمک نقشه نقاط دسترسی به شبکه های وای فای را پیدا کنید . این برنامه به صورت کامل از نقشه های خارج از پوشش واقعی AP پشتیبانی می کند . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به مشاهده آدرس خیابان ها و منطقه مورد نظر ، نمایش نام AP ها بر روی نقشه و ذخیره اطلاعات مربوط به نقشه ها در گوشی اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اجرا روی اندروید ۴

رفع برخی اشکالات جزئی

برای دانلود به ادامه مطلب بروید........

ali بازدید : 508 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود برنامه اندروید آهنگ انتظار 

برنامه ای برای دسترسی به تمام آهنگهای پیشواز ایرانسل و آواهای انتظار همراه اول بصورت آنلاین همراه با پخش آنلاین و دارای قابلیت جستجو بر اساس نام آهنگ و نام صاحب اثر. برنامه آهنگ انتظار نیاز به آپدیت ندارد و به محض قرارگیری آهنگ پیشواز و آوای انتظار جدید از طرف ایرانسل و همراه اول، شما می توانید در برنامه آنها را مشاهده کنید.
همچنین مجموعه کاملی از کد طرح ها و بسته های متنوع ایرانسل و همراه اول در این برنامه فراهم شده است.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید........

درباره ما
آدرس جدید سایت www. ahang-pishvaz.blogfa.com تمامی کد های آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول دانلود برنامه و بازی اندروید جدیدترین اخبار و مدل های موبایل و آموزش اس ام اس و پیامک و مطالب خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 991
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 972
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 457
  • باردید دیروز : 519
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 976
  • بازدید ماه : 976
  • بازدید سال : 125,562
  • بازدید کلی : 5,203,630