loading...
||موبایل||پیشواز||سایت آهنگ پیشواز_اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 860 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

تور جهانی خوانندگان مترو اکنون در نیویورک

همانطور که می دانید هر نسخه از این بازی در شهر جدیدی است . نسخه قبلی در سئول بود! اکنون بازی دوندگان مترو به شهر نیویورک مهاجرت کرده اند!

در subway surfers شما باید از دست پلیس فرار کنید . شما در طول راه می توانید قدرت های مختلفی مانند آهنربا برای جذب سکه و جت پک را بگیرید . در طول مسیر باید سکه ها را جمع آوری کنید تا بتوانید آپگرید ها را بخرید .

نسخه جدید بازی دارای محیطی جذاب و امکانات بیشتر می باشد.

برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ali بازدید : 318 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

در بازی Another Case Solved شما در نقش یک کارآگاه بوده که بایستی معماهای متعددی را حل نمایید . آبنبات های مرموز را پیدا نموده و پازل ها را حل نمایید . لباس کار خود را بر تن کرده و با پیدا کردن سرنخ ها امتیازات بی شماری را کسب کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ۷۵ دستاورد ، گرافیک بسیار خوب ، گیم پلی جذاب و وجود سرنخ های متعدد اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و هیجانی

گرافیک بسیار خوب بازی

 

وود سرنخ های متعدد

 

برای دانلود و تصاویر بیشتر بازی به ادامه مطلب بروید...

 

ali بازدید : 442 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

در این بازی وظیفه شما این است تا نور ها و لامپ ها را بخورید . از تمام مهارت خود استفاده نموده و نورها را بخورید . توجه داشته باشید که این بازی شامل ۷۲ مرحله هیجانی و جذاب می باشد که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیاد آور و هیجان انگیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود ۷۲ مرحله هیجان انگیز

وجود شصیت های جذاب

گیم پلی اعتیاد آور

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

ali بازدید : 235 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی فوق العاده بیلیارد آنلاین

نسخه پولی بازی با قیمیت ۱٫۹ دلار به صورت رایگان

بازی آنلاین  یک مجموعه بازی بیلیارد و اسنوکر و… بوده که دارای گرافیک سه بعدی و واقع گرایانه می باشد. این بازی زیبا که قبلا برای کامپیوتر منتشر شده بود اکنون برای اندروید و اپل نیز در دسترس است. در بازی برروی صفحه نمایش به شما راهنمایی هایی می شود که می توانید از آن ها استفاده کرده و بازی بهتری به نمایش بگذارید. با سه بعدی بودن بازی شما می توانید به راحتی هر طرف و زاویه ای را که مایلید تماشا کنید.

ویژگی ها:

دارای چندین بازی جذاب

امکان بازی آنلاین چند نفره

امکان بازی در برابر کامپیوتر در چهار سطح

گیم پلی بسیار واقع گرایانه

دارای حالت های مختلف زوم

دارای راهنما

جذاب و هیجان انگیز

برای دانلود بازی و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید.....

ali بازدید : 259 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

Fruit Ninja یکی از اعتیاد آور ترین بازی های آندروید می باشد. شما در این بازی نقش یک نینجا را دارید که با ضربات شمشیر خود میوه ها را قطعه قطعه می کند و امتیاز امتیاز کسب می کند، البته باید مراقب بمب ها هم باشید. شما می توانید با انجام ترفند های مختلف برای خرد کردن میوه ها امتیاز بیشتری از آن خود کنید. با بازی کردن مداوم می توانید شمشیر های بیشتری را آزاد کنید.
بعد از تاخیر چند ماهه اپدیت های این بازی نسخه جدید آن امروز عرضه شده است که ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد. شما می توانید در اسکرین شات های ادامه مطلب به این تفاوت های عظیم پی ببرید .
برای دانلود بازی و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید....

ali بازدید : 300 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

با Let’s Create! Pottery لذت سفالگری در یک کارگاه مجازی را در دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید. بازی Let’s Create! Pottery یک بازی سفالگری است که شما باید در آن کوزه ها و هر چیزی را با گل درست کنید و حتی آنها را بفروشید. این بازی همانند هنر سفالگری یک حس آرامش بخش به شما می دهد و استرس های روزمره را از شما دور می کند. شما می توانید در این بازی طرح های جدیدی را با استفاده از گل بسازید و حتی می توانید طرح خود را رنگ آمیزی کنید و در آخر نیز به کوره های آتش برده و پس از آن برای فروش ارسال کنید. در این ورژن برخی مشکلات قبلی بازی رفع شده است. در این ورژن ۲ زبان دیگر پرتقالی و کره ای به بازی اضافه شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

ali بازدید : 416 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (1)

این بار در شهر سئول

همانطور که می دانید هر نسخه از این بازی در شهر جدیدی است . نسخه قبلی در فلوریدا (سواحل میامی) بود! اکنون بازی دوندگان مترو به شهر سئول مهاجرت کرده اند!

در subway surfers شما باید از دست پلیس فرار کنید . شما در طول راه می توانید قدرت های مختلفی مانند آهنربا برای جذب سکه و جت پک را بگیرید . در طول مسیر باید سکه ها را جمع آوری کنید تا بتوانید آپگرید ها را بخرید .

نسخه جدید بازی دارای محیطی جذاب و امکانات بیشتر می باشد.

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ali بازدید : 288 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

شهر آلوده شده و ویروس زامبی در سراسر شهر پخش شده است . در بازی Zombie Ripper شما باید به عنوان یک قهرمان عمل نموده و زامبی ها را از شهر بیرون کنید . تفنگ خود را برداشته و آماده شوید که از شهر محافظت نمایید . در شرایط مناسب تفنگ خود را بیرون آورده و دشمنان را نابود کنید . از قابلیت های اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر و گیم پلی پویای آن اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

وجود جلوه های شگفت انگیز سه بعدی

ارائه با گرافیک سه بعدی و عالی

وجود اسلحه های متعدد

برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید....

ali بازدید : 280 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

در بازی ۵ Vikings شما بایستی با وایکینگ های قدرتمند رقابت نموده و مراحل را به اتمام برسانید . خودتان را برای نبرد آماده کنید و در نهایت تمامی دشمنان را از بین ببرید . توجه داشته باشید که برای نابودی دشمنان سلاح های متعددی در اختیارتان قرار خواهد گرفت . اگر می خواهید فیزیک مبتنی بر شکست قلعه ها و چالش با وایکینگ ها را تماشا کنید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی هیجانی و چالش انگیز

وجود سلاح های سفارشی

مبارزه با وایکینگ ها

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

ali بازدید : 254 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

مطمئنا همه شما به بازی های دونده علاقه مند هستید. بازی مادر بزرگ عصبانی Angry Gran Run یکی از بازی های دونده می باشد که شما برای برای ساعت ها سرگرم خود می کند. مادر بزرگ بسیار عصبانی بوده و هرچه را در خیابان می بیند می خواهد نابود کند. شما باید هر کس را در خیابان و برسرراه شماست نابود کنید. همچنین برای امتیاز بیشتر می توانید سکه ها را جمع اوری کنید. همچنین در بازی به شما سلاح نیز داده می شود تا آدم ها و زامبی ها و هرکسی که وجود دارد را نابود کنید. پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 425 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی خاطره انگیز مار و پله با پشتیبانی کامل از زبان فارسی

بدون شک همه ما از بازی زیبای مار و پله خاطره داریم اما اکنون قصد داریم تا نسخه اندروید آن را در اختیار شما قرار دهیم! در بازی محبوب Snakes & Ladders Aquarium با انداختن تاس شخصیت خود را حرکت دهید. با هر عدد نشان داده شده توسط تاس به همان مقدار پله شخصیت شما حرکت داده می شود. اگر در پایان جابجایی  به نردبان برسید شخصیت شما یک بلوک بالاتر خواهد رفت و اگر به مار برخورد کنید تا انتهای دم مار به بلوک پایین تر سقوط خواهید کرد. بازیکنی که زودتر به بلوک پایانی برسد برنده است. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی فوق العاده را از دست ندهید.

ویژگی های اصلی بازی:

گیم پلی آسان ولی اعتیاد آور برای تمام خانواده

کنترل آسان با حرکت به صورت خودکار یا دستی

حالت تک نفره و چند نفره

گرافیک HD با جلوه های دوست داشتنی زیر آب

پشتیبانی از چند زبان ( انگلیسی، آلمانی، فارسی، تایلندی)

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

ali بازدید : 261 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

نسخه ی معمولی بازی + نسخه ی پول بی نهایت

یکی از پرطرفدارترین و هیجان برانگیزترین بازی های کم حجم اندروید بازی Pou می باشد که با صدها میلیون دانلود از مارکت اندروید از برترین بازی ها به شمار می رود! شاید با مشاهده ی عکس هایی از بازی پو بگویید چه بازی بچه گانه ای ایست ؛ اما بد نیست بدانید این بازی در گوگل پلی در مدتی کوتاه توانست امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ را به خود اختصاص دهد و در صدر برترین بازی های Casual قرار بگیرد!

بهتر است بپرسیم چه حسی دارید اگر از یک موجود فضایی نگهداری نمایید!؟ در این بازی شما به عنوان یک کاربر به موجود فضایی پو غذا می دهید، او را تمیز خواهید کرد، با او بازی می کنید و بزرگ شدنش را ملاحظه می نمایید! قادر خواهید بود در اتاق های بازی، بازی کنید و سکه ها را گردآوری نمایید و از آن ها برای ظاهر و قیافه پو بهره بگیرید به عنوان مثال از آن ها برای خرید وسایلی چون عینک و کلاه استفاده کنید، قفل دستاوردها و آیتم ها را باز کنید، دوستان خود را ملاقات کرده و با آن ها بازی کنید، با پو حرف بزنید و پاسخ هایش را بشنوید!

برخی از ویژگی های بازی اعتیادآور Pou برای اندروید :

* تغذیه و مراقبت از پو برای مشاهده ی رشد او !

* بازی در اتاق بازی و جمع آوری سکه ها !

* انجام انواع آزمایش های مختلف با معجون سازی در آزمایشگاه !

* سفارشی سازی شخصیت اصلی بازی یعنی پو با کارهای مختلف !

* باز کردن و خرید لباس های جدید ، کلاه و عینک برای پو !

* امکان سفارشی کردن تصویر زمینه هر اتاق !

* پیش بردن بازی برای باز کردن قفل دستاوردها و آیتم های ویژه !

*  در صورت خستگی او را به اتاق خوابش ببرید !

* گوش دادن پو به حرف های شما و جواب دادن به آن !

برای دانلود بازی و تصاویر بیستر به ادامه مطلب بروید...

ali بازدید : 320 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Crazy Chicken Deluxe یک بازی جالب و سرگرم کننده برای اندروید است، که در آن شما با سلاح های گوناگون و قدرتمندی که در اختیار دارید باید مرغ های دیوانه را بکشید. در این بازی شما با شلیک به مرغ ها آنها را کشته و امتیاز خود را بالا می برید تا بتوانید به مرحله بعد راه پیدا کنید، دقت داشته باشید که راه ورود به مرحله بعد را باید در مرحله قبل پیدا کنید. این بازی از ۶ زبان پشتیبانی می کند و با حجم کم و گرافیک عالی که برای آن طراحی شده است می تواند سرگرمی مناسبی برای شما باشد. از تغییرات جدید این بازی می توان به بهبود عملکرد بازی در دستگاهای متوسط و کنترلر بهتر نسبت به ورژن قبل اشاره کرد.

برای دانلود بازی و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 218 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

در سال ۱۹۷۰ گروه تروریستی به نام گرگ های قرمز وجود داشت که به اطلاعات کشور نفوذ کرده و جاسوسی می کردند. پایگاه نظامی ان ها اکنون خراب گردیده است. افراد و نیروهای خارجی به سرعت اعزام شده اما در ماموریت ها بارها و بارها شکست خورده اند. هدف آن کشتن رهبر گروه گرگ های قرمز است. بازی کانتر سه بعدی دارای گیم پلی فوق العاده بوده و بسیار هیجان انگیز و جذاب می باشد. با کنترل های لمسی به راحتی می توانید بازی کنید و از آن لذت ببرید.این بازی فوق العاده را به هیچ وجه از دست ندهید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید....

ali بازدید : 328 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (1)

بازی اسکی جدید و فوق العاده هیجان انگیز 

نسخه کامل و پولی بازی به صورت رایگان

اگر به بازی های ورزشی و از جمله اسکی علاقه مندید بازی اسکی در المپیک زمستانی Sochi را به شما معرفی می کنیم. این بازی که به تازگی برای اندروید منتشر شده است قابل نصب و اجرا برروی گوشی و تبلت می باشد. در این بازی باید در سه رشته اسکی بازی کرده و و با ترفند و مهارت خود مسابقات را به اتمام برسانید و برنده شوید. حرکات بسیار زیبای اسکی از ویژگی های بسیار جذاب بازی به شمار می رود.

ویژگی ها:

امکان رقابت ملی و جهانی

دارای ترفند ها و فن های بسیار حرفه ای و جذاب

رقابت با حریفان از ۶۲ کشور مختلف جهان

کسب امتیازها و دستاوردهای مختلف

امکان نمایش امتیاز خود به دوستان 

برای دانلود و تصاویر بیشتر بازی به ادامه مطلب بروید....

ali بازدید : 211 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

با پاپ کرن به جشنواره فیلم فجر و سینما بروید

پاپ کرن بهترین برنامه‌، برای اطلاع رسانی در مورد فیلم‌های جشنواره و فیلم های در حال اکران در سینماهای تهران و شهرستان‌ها می باشد.

فیلم‌ها :
-معرفی فیلم‌های در حال اکران
-معرفی فیلم‌های جشنواره (بخش مسابقه و نگاه نو)
-نمایش پوستر و عکس‌های هر فیلم
-نام کارگردان، تهیه کننده و بازیگران

سینماها :

-معرفی سینماهای تهران و بسیاری از شهرستان‌ها
-آدرس و شماره تلفن
-فیلم‌های روی پرده

جدول فروش :
-میزان فروش فیلم‌های در حال اکران
-تعداد روزهای اکران هر فیلم
-تعداد سینماهای اکران کننده هر فیلم

برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 302 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی فوق العاده و بسیار جذاب به همراه نسخه بی نهایت

شما با کامیونی قدیمی در صحرایی هستید که توسط زامبی های بسیار احاطه شده است که شما برای عبور از آن منطقه باید زامبی ها را نابود کنید که برای این کار می توانید از اسلحه استفاده کرده و آن ها را بکشید. در این راه مشکل دیگری نیز دارید که سوخت ماشین شما کم شده و اگر سکه جمع نکنید تمام خواهد شد و نمی توانید ادامه دهید. پس می توانید با جمع آوری سکه ها سوخت خود را افزایش داده و همچنین از تجهیزات و اسلحه های بهتری برای کشتن زامبی ها استفاده کنید. بیش از ۲۰۰ میلیون بار نسخه اصلی این بازی دریافت شده است. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

ویژگی ها:

۸ وسیله نقلیه در اختیار شما، ازجمله کامیون و اتوبوس

امکان ارتقا و سفارشی سازی وسایل نقلیه

تعداد بسیار زیاد زامبی ها

بازی فیزیکی فوق العاده

امکان بازی با دوستان و به چالش کشیدن آن ها

برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید......

ali بازدید : 307 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود ورژن جدید بازی Clash of Clans

قبیله خود را رهبری نمایید تا پیروز میدان باشید! Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

برخی از ویژگی های بازی:

- ساخت روستا در مکان دلخواه

- نبرد با بازیکنان دیگر از سراسر جهان

- پیوند با سایر بازیکنان برای نبرد نهایی

- ۱۴ مرحله زیبا و جذاب

برای دانلود و مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید.....

ali بازدید : 473 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی فوق العاده هیجان انگیز SAS: Zombie Assault 3  شما با تجهیزات کامل به نبرد با زامبی های وحشی خواهید رفت. شما برای نابود کردن زامبی ها، می توانید از سلاح های مرگبار و مختلفی استفاده کنید. این بازی شامل ۳ نوع نارنجک برای پاکسازی، بیش از ۳۷ اسلحه قدرتمند، ۴۰ رتبه بندی مختلف و ۵ نمودار پیچیده، ۹ نوع زامبی متفاوت، بیش از ۵۰ ماموریت سخت و دشوار و سه نوع حالت بازی ( یورش، پاکسازی و Apocalypse ) می باشد. همچنین شما می توانید این بازی مهیج را به صورت چند نفره همراه با دوستانتان از طریق بلوتوث و وایرلس بازی کنید. از تغییرات این بازی می توان به ۲ نقشه جدید و اضافه شدن ۱۰ سلاح سرد اشاره کرد.

برای دانلود و تصاویر بیشتر از بازی به ادامه مطلب بروید.........

ali بازدید : 399 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

Sheep Happens یک بازی Runner زیبا است که در آن شما باید تا جایی که می توانید بدوید، مراقب موانع و گوسفندهایی که از آسمان می افتند باشید و باید از همه جلو بزنید. در بین راه هرمس ( یکی از خدایان یونان ) را ببینید و با وی مبارزه کنید. شما در طول این بازی نیاز به جمع آوری سکه دارید. از ویژگی های جدید این ورژن، بازی در محیط باستانی، جمع آوری کلاه های منحصر به فرد، ارتقا شخصیت بازی و دعوت از دوستان برای رقابت می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 378 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 در بازی Pepi Doctor کودکان در نقش یک دکتر قرار گرفته که بایستی دوستان خود را ویزیت کنند ! مریض های خود را درمان نموده و از این کار نهایت لذت را ببرید . بیش از ۲۰ پزشک در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید . توجه داشته باشید که وجود انیمیشن های جذاب و فانتزی از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شود . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی مخصوص کودکان ۳-۶ سال می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود کاراکتر های جذاب در بازی

به کار بردن انیمیشن های جذاب

بسیار جذاب و سرگرم کننده

برای دانلود و مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید.........

ali بازدید : 558 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی سرگرم کننده تام سخنگو من

در نسخه جدید نام این برنامه به MyTalking Tom تغییر کرده است، شما باید گربه خود را پرورش دهید، به او غذا بدهید و با او بازی کنید. همچنین می توانید کلاه و عینک برای آن بگذارید. این بازی سرگرم کننده بیش از ۵۰۰ میلیون بار دریافت شده و در بیش از ۱۴۰ کشور جهان دارای محبوبیت می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 850 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

ورژن جدید برنامه سرگرم کننده Tom & Ben News Free 2.0.1 معروف تام سخنگو اینبار بصورت ارائه اخبار توسط تام و بن!این برنامه بازی جالب را هم اکنون می توانید دانلود کنید و خود و اطرافیانان را برای ساعاتی شادمان نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.......
ali بازدید : 387 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 بازی GA9: Sultans of Rema یکی از بهترین بازی های GAMEBOOK برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما بایستی به صورت مخفیانه وارد دنیای خشن مبارزات سیاسی و جادوهای عجیب و غریب شوید . وجود دستاوردهای متعدد از قابلیت اصلی این بازی محسوب می گردد . توجه داشته باشید که این بازی با سه سطح دشواری مختلف ارائه شده و جلوه های صوتی به کار رفته در آن فوق العاده هیجان انگیز می باشند .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید..........

درباره ما
آدرس جدید سایت www. ahang-pishvaz.blogfa.com تمامی کد های آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول دانلود برنامه و بازی اندروید جدیدترین اخبار و مدل های موبایل و آموزش اس ام اس و پیامک و مطالب خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 991
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 972
  • آی پی امروز : 302
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 593
  • باردید دیروز : 519
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,112
  • بازدید ماه : 1,112
  • بازدید سال : 125,698
  • بازدید کلی : 5,203,766