loading...
||موبایل||پیشواز||سایت آهنگ پیشواز_اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 344 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (2)

 

Gangstar Vegas یکی از بهترین بازی های گیم لافت برای سیستم عامل اندروید می باشد . به شهر ثروت و گناه خوش آمدید . در این بازی شما وظیفه دارید تا ماموریت ها را به اتمام رسانده و یا به صورت آزادانه در شهر دور بزنید . اگر طرفدار بازی های جی تی آی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . بیش از ۸۰ مرحله هیجانی در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ۸۰ ماموریت مختلف ، گردش آزادانه در شهر ، ساخت تیم گانگستر و محیط های سه بعدی اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی بوده و جای هیچ شکی نیست که مجذوب آن خواهید شد

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ۷ ماموریت جدید

ارتقا وسایل نقلیه بازی

بهبود گرافیک بازی

 

برای دانلود و تصاویر بیشتر از بازی به ادامه مطلب بروید.....

ali بازدید : 463 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (2)

Kuro یک مرد جوان است که باید به یک قهرمان تبدیل شود . تمام تلاش خود را به کار برده و به کورو کمک کنید تا بتواند به یک نینجای واقعی تبدیل شود . تمامی این ها در بازی Shadow Blade وجود دارند . قابل توجه است که در طول مسیر با تله های متعددی رو به رو خواهید شد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان اشتراک گذاری امتیازات با دوستان اشاره داشت . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشند .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

رفع مشکلات فورس کلوز

بهبود عملکرد بازی

برای دانلود و تصاویر بیشتر بازی به ادامه مطلب بروید....

ali بازدید : 421 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

 در بازی Redline Rush شما بایستی از دست پلیس فرار کرده و در جاده ها با نهایت سرعت حرکت کنید . در طول مسیر حواستان باشد تا با ماشین های دیگر تصادف نکنید و به آن ها ضربه نزنید . توجه داشته باشید که بیش از ۸ نوع اتومبیل مختلف در این بازی وجود دارد که می توانید آن ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی بوده و یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید به شمار می رود .

ویژگی های اصلی:

وجود جلوه های صوتی بی نظیر

وجود ۸ نوع اتومبیل در بازی

وجود ۸ نوع اتومبیل در بازی

اجرای عالی در تبلت ها

 برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید.....

ali بازدید : 277 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

Snailboy یک بازی جدید و فوق العاده زیبای برای اندروید است که با Snailboy یک جانور نرم تن زیبا دیدار کنید. این حلزون پوسته خود را بسیار دوست دارد و روزانه وقت زیادی را در پوسته خود می گذراند. روزی عده ای از جانوران مزاحم پوسته با ارزش این حلزون را می دزدند! اکنون باید سفر خود را آغاز کنید تا پوسته ارزشمند خود را پیدا کنید. وارد دنیایی جادویی شده و دنبال پوسته گم شده خود بگردید. در سفر خود با موجودات مزاحم بسیاری مواجه خواهید شد با آن ها مبارزه کنید و راه خود را پیش ببرید.

ویژگی های بازی:

- سطوح و پاداش های منحصر به فرد

- جستجو برای پوسته گم شده

- کسب دستاورد های بسیار

- وجود آیتم های مختلف

برای دانلود و تصاویر بیشتر بازی به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 332 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

از بازی های تولید شده برای دیوایس های اندرویدی Gene Effect هست که  با کاوش در فضا ، معادن باستانی قدیمی را کشف نموده و در مورد آن ها تحقیق می کنید . هنوز یک راز وجود دارد که زندگی انسان را تهدید می کند . شما بایستی این راز را کشف نموده و ماموریت خود را به بهترین صورت ممکن به پایان برسانید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا کشتی مورد نظر خود را ارتقا دهید . جلوه های موسیقی به کار رفته در این بازی فوق العاده حرفه ای طراحی شده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد . همچنین لازم به ذکر است که این بازی با سه سطح دشواری مختلفی ارائه شده است که می توانید مطابق با توانایی خود آن ها را انتخاب کنید .

ویژگی های اصلی بازی:

قابلیت ارتقا و سفارشی سازی کشتی ها

گیم پلی کاملا متفاوت و هیجان انگیز

جلوه های موسیقی کاملا حرفه ای

پشتیبانی از کنترل کننده های PS3

محیط تعاملی با تله های خطرناک

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ali بازدید : 160 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از بهترین بازی های فکری با داستان فوق العاده جذاب و دوست داشتنی

Machinarium یکی از برترین و بهترین بازی های فکری و ماجرایی می باشد که برنده جوایز بسیاری شده است! یک ربات دوست داشتنی به شهر آشغال ها برده می شود و در آن جا اجزایش از هم جدا می شود! اکنون این ربات در شهر آشغال ها گرفتار شده است و به کمک نیاز دارد. حال شما باید وارد دنیای ربات ها شوید و ماجراهای مختلفی که در پیش رو دارید را دنبال نمایید. 

برای دانلود و تصاویر بیشتر از این بازی به ادامه مطلب بروید......

ali بازدید : 470 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

گرافیکی ترین بازی موجود تاکنون برای اندروید

برنده ۷ جایزه مختلف در سال ۲۰۱۳

نصب کاملا آفلاین

Deus Ex: The Fall یکی از بهترین بازی های منتشر شده تا به امروز می باشد که از گرافیک بسیار بالا و خیره کننده ای برخوردار می باشد. سال ۲۰۲۷ سالی است که انسان ها پیشرفت های بسیاری دست یافته اند و سرباز ها بسیار قدرتمند شده اند! تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است، طوری که سربازان نیمی انسان و نیمی ماشین می باشند! بن ساکسون سرباز سابق نیروی دریایی بسیار قدرتمند شده است و برای سازمان خاصی کار نمی کند. او و دوستانش برای خود کار می کنند و اخیرا دچار مشکلات بسیاری شده اند. اکنون شما در نقش بن ساکسون باید ایفای نقش کنید و ماموریت های مختلفی در شهر واشنگتن انجام دهید!

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......

درباره ما
آدرس جدید سایت www. ahang-pishvaz.blogfa.com تمامی کد های آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول دانلود برنامه و بازی اندروید جدیدترین اخبار و مدل های موبایل و آموزش اس ام اس و پیامک و مطالب خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 991
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 972
  • آی پی امروز : 367
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 764
  • باردید دیروز : 519
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,283
  • بازدید ماه : 1,283
  • بازدید سال : 125,869
  • بازدید کلی : 5,203,937