loading...
||موبایل||پیشواز||سایت آهنگ پیشواز_اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 1402 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

اس ام اس غمگین آبان ۹۱

اس ام اس غمگین آبان 91 اس ام اس غمگین آبان 91

اس ام اس غمگین آبان ۹۱

دوس دارم یه اطلاعیه پشتم بچسبونم و روش بنویسم :
“تا اطلاع ثانوی خسته ام”
::
::
مشق شب :
واسه کسى بمیر ، که واست تب کنه !
“هزار بار – تا آخر عمر”
::
::
کاش میشد صداها رو هم کنار عکساشون قاب کرد روی دیوار…
::
::
سخت میترسیدم از اینکه من از نژاد شیشه باشم و شکستنی … او از نژاد جاده باشد و رفتنی
آری روزها گذشت ؛ همان شد : او رفت و من شکستم…
::
::
مخاطب خاصی ندارد نوشته هایم اما تا دلت بخواهد همدرد دارد داغِ تمامِ نوشته هایم…
::
::
این روزها پرم از لحظه هایی که دوستشان ندارم…
::
::
کاش میان خستگی هایم یکی آهسته می گفت: “خسته نباشی”
::
::
گاهی میرسه که دیگه از خدا نه پول میخوای نه خونه میخوای و نه … !
یه موقع هایی هست فقط یه دل خوش میخوای !
فقط یه دل خوش …
::
::
زندگی نوشتنی زیاد داره اما گاهی هیچی پیدا نمی کن بنویسی جز … سکوت …
::
::
می خواستم بمانم ، رفتم …
می خواستم بروم ، ماندم …
نه رفتن مهم بود و نه ماندن ؛ مهم من بودم که نبودم …
::
::
چشمانم را به نابینایی میفروشم تا کسی را که دوست دارم با دیگری نبینم …
::
::
انگشت نمای مردم شهر شده ام …
شیرین ندیده اند که تیشه به دست بگیرد و به سمت بیستون برود !
::
::
دیگر احتیاط لازم نیست ؛ شکستنی ها شکست …
::
::
دلم می گیرد وقتی می بینم او هست … من هم هستم … اما “قسمت” نیست !
::
::
نمیدانم “فرهاد” ازچه می نالید ؟ او که تمام زندگی اش “شیرین” بود !؟
::
::
می گویند لیاقت نداشت، نمی دانند که تو فقط دوستم نداشتی… همین !
::
::
ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻡ ﭼﻪ ﺭﺍﺯﻳﺴﺖ ﺑﻴﻦ ﺩﻝ ﻭ ﺩﺳﺘﻢ !
ﺍﺯ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﻓﺖ ﺑﻪ ﻫﺮﭼﻪ ﺩﻝ ﺑﺴﺘﻢ !
::
::
درد یعنی : مدتی هست که نیست …
::
::
این روزها پر طرفدارترین بازی در بین آدمها ، بازی با “احساسات” است !!!
::
::
من احساس کرده ام رنج آن دلقک دوره گرد را که اقیانوسی از غرور در دلش موج می زد اما سکه رهگذر خودخواهی آن را می خشکاند …
::
::
پاییز فصل رسیدن انارهای سرخ است و انار چه دل خونی دارد از رسیدن …
::
::
به حساب خیالبافی ام نگذار …
اما ستاره ای دارم در تیره ترین شبها !
فقط خواستم بدانی که می شود دل خوش کرد به چراغهای کوچک یک هواپیما …
::
::
میان آن همه الف و ب و مشق دبستان … آنچه در زندگی واقعیت داشت خط فاصله بود …
::
::
این روزها چه قدر دلم هوای آن روزها را کرده …
::
::
بارالها …
“زخم”ها ، “رحم” میخواهند …
فقط این دو نقطه را بردار …


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید سایت www. ahang-pishvaz.blogfa.com تمامی کد های آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول دانلود برنامه و بازی اندروید جدیدترین اخبار و مدل های موبایل و آموزش اس ام اس و پیامک و مطالب خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 991
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 972
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,120
  • بازدید ماه : 2,120
  • بازدید سال : 126,706
  • بازدید کلی : 5,204,774