loading...
||موبایل||پیشواز||سایت آهنگ پیشواز_اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 255 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

میترســـم روزی بچم بگه :

“مامان، جوون بودی عاشــــق کی بودی !؟ “

اونوقت من اســـــــم کسـی رو بیارم که باباش نیست . . . !

اس ام اس | اس ام اس دلتنگی

سخت است در شلوغی پیاده رو ؛
دستی نباشد
هم قد تنهایی تو …!!!

اس ام اس | اس ام اس خیانت

میگفتی سیگار نکش، زودتر میمیری
نمیدونستی که بعد رفتنت
روزی دو “بسته” میمیرم…

اس ام اس | اس ام اس دوست داشتن

عشـــــــــقو باید بـــــــــاور کرد..

بوســــــــــــه رو باید حس کرد..

احســــــــــاسو باید لمس کرد..

امـــــــــــــــــــا…

دوست داشــــــــتن رو باید ثابـــت کـــــــــرد !

اس ام اس | اس ام اس احساسی

عــاشقــانـه هــایـم
تــمـامـی نــدارنــد !
وقــتـی تــــــ ـــــو
بــــــــــــــهـتـریـن
“اتــــــفـاق”زنــدگـی ام هستی

اس ام اس | اس ام اس فانتزی دلتنگی

جون؟

چیه؟

فکر کردی حرفی، جکی، چیزی برات دارم؟

نه عزیزم. نه حرفی دارم، نه جکی، نه چیزی

ولی تا دلت بخواد دوست دارم

اس ام اس | اس ام اس فاز سنگین دلتنگی

مــیــدونم !
کــــار داری !
ســَرَت شـــلوغه !
مــیــــدونم!
امــا اینکـــه موقع خـــواب
روی تخـــتت … چند ثانیه …
فقط لحــظه ای بــه ذهــنت خـــطور کنه
کـــه یکی جــایی … کـــسی … روی تخــتش …موقع خــوابـــش …
واس خاطر “تـــــــــو” اشـــک مــــی ریزه !
همیـــن هــم بــرا مـــن کــافیه !

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

تو نباشی…

نه آسمان به زمین میرسد

و نه زمین از حرکت می ایستد!!

فقط بر کتابهای نخوانده ام…

شعرهای دفترم،

افکار پریشانم،،

اشکهای چشمانم,,

و زخم های دلم اضافه میشود!

اس ام اس | اس ام اس دلتنگ شدن

دلـــم یک شــب ِآروم میخــــواد … بــا آهنگــــی رومــــــانتیک…
چنــــد تا شمــــــع … و یک عالمــــــه تــــو…
که بــه دنیــــا بگـــــــم … خــــداحـــــافـــــــظ …
دنیــای مــن کســــی ست…
که در آغـــــوشش جــان میدهــــم…
یعنـــی « تــــــــــ♥ــــــو »

اس ام اس | اس ام اس دلتنگ بودن

عاشقانه با من باش
عشق فقط کنار هم بودن نیست
عشق فقط حرف عاشقانه نیست
عشق فقط ظاهر نیست
عاشق که باشی
حتی اگر نباشم
تو عاشقانه با منی
عشق یعنی من و تو ….

ماورای تمام فاصله ها

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

برای پیری …
عصا نمی خواهم..
تو را می خواهم..
عصایم باش …

اس ام اس | اس ام اس جدید

وقتی یکیو دوست داری…

ناخودآگاه از بقیه آدمایی که دورت هستن فاصله می گیری…

آخرش یه جایی به خودت میای می بینی…

نه اون آدما واست موندن نه اون یه نفر….!!!

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

باران امسال را من به عهده گرفته ام
آنقدر بغض در گلویم تلنبار شده

و اشک درون چشمانم در کمین نشسته که فکر کنم
پر باران ترین پاییز روزگار را من رقم بزنم . . . !

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

“من و تو “خیلی کارها به دنیا بدهکاریم…!
مثل یک عکس دو نفره…
یا چرخ زدن بی دلیل در خیابان…
یا بستنی خوردن در یک روز برفی…!
حتی….
چاپ کردن عکس دو نفره…

مریض شدن و گلودرد به خاطر بستنی روز برفی…!
بیبن…!
من و تو خیلی کار داریم…
من و تو حتی اشناییمان را به دنیا بدهکاریم…

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

عاشقانه هایم را سرودم
و تو هرگز نخواندی و نخواهی خواند…
اینجا شب من کوتا ست
باور کرده ام
بی تو آسمان ابریست . . .

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

گفته باشم …

من درد میکشم اما تو چشمهایت را ببند،

سخت است بدانم میبینی

و بی خیالی …

تویی که روزگاری برایم درمان بودی ..

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

دلــم یــک رمــان می خــواهد…

اولــش “مـــن” و “تـــــو” بـاشیــم…

آخــرش “مـــــا”…

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

عشـــــق تــــــــو…

تنهــــا سرمـــایــــه ی…

زندگى مـــنه…

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

نمی بخشمت

بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی

و بخاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی

اس ام اس | اس ام اس حلال کردن

اگر کسی را یافتید که حاضر بود برای

حفظ رابطه تان از بدترین شرایط عبور کند ،

هرگز عشقش را دست کم نگیرید !

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

چرا با آنکه میدانم
نصیب من نخواهی شد
چنان با تار و پود دل
برایت خانه میسازم؟؟؟؟؟
همین امروز یا فردا
تو را از دست خواهم داد
چگونه بگذرم از تو
بگویم هر چه بادا باد ؟؟؟!!!!!

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

خاطرات خیلی عجیبن

گاهی اوقات می خندیم
به روزایی که گریه می کردیم

گاهی گریه می کنیم به
یاد روز هایی که می خندیدیم…

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

بهانه هم اگر میگیری بهانه مرا بگیر
من تمام خواستن را وجب کردم
هیچکس…
هیچکس به اندازه من

عاشق تـو و بهانه هایت نیست…

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

ﻫﻤﭽﻮﻥ ﻗﻄﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﻭﺩﺵ ﺑﺮ ﻣﯿﮕﺮﺩﺩ
ﻣﻦ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ، ﺍﻣّﺎ ﺩﻟﻢ ﺑﺮ ﻣﯿﮕﺸﺖ

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

شعرهایم را میخوانی…

و میگویی روان پریش شده ام !

پیچیده است …

قبول …

اما من فقط چشمهای تو را مینویسم …

تو ساده تر نگاه کن …

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

برفــــــ باشد !
باران ..
یا آفتاب ..
چتر نم خواهم !
بگو معنی لغات را …
از نــو بنویسنـــــــد ..!
” امنیت ”
حصار دست های تــوست . . .

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

جنون جنسیت نمیشناسد
من زن هایی رادیده ام “مجنون”
ومردهایی که “لیلی” شده اند
دیروز زنی درخیابان پروازمیکرد
فریادزد:

“عاقبت بوسیدمش”

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

هیچ وقت در زندگی این دو را ابراز نکنید.
نخست انچه که نیستید
دوم همه ی انچه که هستید

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

پشتـــــ این چشمـــ ها …
ابرها درگــــیرند …
و منـــــ …
کنار خنده هایتــــــ می مانمـــــ …
در اینــــ دقایقــــ دلتنگیـــــ …

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

نمی دانم چرا هر چه عاشق و عاشق تر می شوم…

ترسوتر و ترسوتر هم می شوم…

شاید دلیلش ترس از روزیست که تو را از دست بدهم…

ترس از زمانیست که برایت بهترین نباشم…

ترس از لحظه ایست که دیگر دوستم نداشته باشی…

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

خوب که فکر می کنم …

می بینم گاهی یک شکلات ِ مغزدار …

بیشتر میچسبد …

تـــــا …

عاشقانه های این عاشق های تو خالی !

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

وای که چه لذتی داره ؛

اونی که با همه وجودت دوسش داری
یهویی صدات کنه
عشقم ….

عاشقـــــتم

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست

گاه سکوت است و گاه نگــــــاه …

غـــــریبه !

این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم

در چشمهای یکدیگــر نگــــاه کنیم ..

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

هـــــوا دارد سرد می شود . . .

خوش به حـــــال آنـــــهایی که . . .

این روزها غـــــرق در گرم تـــــرین آغـــــوش هایـــــند

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

مـن تنــها . . .

مخلوق خـدا هسـتم کــه …

روز مـرگم را مـی دانــم . . .!

کـافـی است . .

” تـــــــ♥ــــــو ” نباشی . . .

آن وقت . . .

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

شنیده بودم ” پـــا “، ” قــلب دوم ” است

امّا باور نداشتــــــــم
تا آن زمــــان که فهمیــــدم
وقتـــــی دل مانـــدن ندارم …
پای ایســــتادن هــــــــــم نیست …!!!

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

سر به گوش من بگذار و بگو : دوستت دارم ؟!!!

از چه می ترسی…؟

فردا دوباره می توانی انکار کنی…

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

کاش میشد زندگیت وبرداری
یه خط بکشی روش
بعدش مچاله اش کنی بندازی سطل اشغال

اس ام اس | اس ام اس عاشقانه

چه کسی میداند امروز چندبار فرو ریختم …
از دیـــدن کسیـــــ کـه تنــــها
لبــــاسش شبیـــه لباسـ تو بـود …

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید سایت www. ahang-pishvaz.blogfa.com تمامی کد های آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول دانلود برنامه و بازی اندروید جدیدترین اخبار و مدل های موبایل و آموزش اس ام اس و پیامک و مطالب خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 991
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 171
  • تعداد اعضا : 972
  • آی پی امروز : 398
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 768
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,648
  • بازدید ماه : 2,648
  • بازدید سال : 127,234
  • بازدید کلی : 5,205,302