loading...
||موبایل||پیشواز||سایت آهنگ پیشواز_اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 430 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

تو که گفتی نقاش نیستی
پس چرا به تو فکر می کنم
دنیایم رنگـــــــــی می شود

-

-

-

اس ام اس شکست عشقی

-

-

-

من لیمو شیرین زندگی تو بودم ؛

تموم شیرینی های زندگیمو به تو دادم

اماچه زود تلخ شدم و چه ساده منو دور انداختی

-

-

اس ام اس خیانت بهمن92

-

-

دنیای تو رنگارنگ است

و دنیای من سیاه

ولی یک رنگیه من

به همه ی دنیای تو می ارزد

-

-

اس ام اس شکست عشقی بهن 92

-

-

ممنونم که به من فهماندی

اشتباه است به هر کسی اعتماد کردن

-

-

اس ام اس دلتنگی

-

-

خنکای یک عصر بهاری
کنار شاه بوته یاسی وحشی
میزی که کاسه ای پُر از پولکی زعفرانی دارد
و دو فنجان چای داغ را خیال خواهم کرد
لطفا به خیالم بیا

-

-

پیامک خیانت بهمن 92

-

-

همین که صدایم می‌کنی همه چیز این جهان یادم می‌رود
یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ من قرار دارد
یادم می‌رود سر جایم بایستم
پابه‌پا می‌شوم
زمین می‌لرزد

-

-

پیامک شکست عشقی بهمن 92

-

-

 

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﻮ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻫﻢ
ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻟﻌﻨﺘﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﮕﻮ
ﺣﻼﻟﻢ کند ﻫﻨﻮﺯ ﺷﺐ ﻫﺎ ﺑﺎ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻢ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید سایت www. ahang-pishvaz.blogfa.com تمامی کد های آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول دانلود برنامه و بازی اندروید جدیدترین اخبار و مدل های موبایل و آموزش اس ام اس و پیامک و مطالب خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 991
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 164
  • تعداد اعضا : 972
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 693
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,573
  • بازدید ماه : 2,573
  • بازدید سال : 127,159
  • بازدید کلی : 5,205,227