loading...
||موبایل||پیشواز||سایت آهنگ پیشواز_اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 442 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس ولنتاین 92

امسال ولنتاین خیالم راحته !

جای اینکه پولم رو حروم کادوهای مسخره کنم واسه شریک زندگی اینده مردم !

واسه مامان جونم یه هدیه شیک می گیرم دستاشم میبوسم

یه نوازش دستای مهربونشم به صد تا دختر دماغ عملی نمی دم!

اس ام اس روز ولنتاین 92

می دونی ولنتاین یعنی چی ؟

یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده

و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

پیامک ولنتاین 92

پارسال داداشم بهم پیام داده بود ولمتایم مبارک

من :|

ولنتاین :|

مبارک :|

داداشم :D

sms ولنتاین 92

یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم

اما به شرط اینکه مواظبش باشی

نه به خاطر اینکه قلب منه نه ، به خاطر اینکه تو توشی

اس ام اس روز ولنتاین 2014

ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست

جز نقش تو در صفحه دل نقش کسی نیست

پیامک ولنتاین 2014

سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین

فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم

sms ولنتاین 2014

دوستای خوب و با وفام!

که اهل تک پر بودن نیستین!

حالا وفتی رفتی همه پولاتو شکلات خریدی

اون موقع خودتم رنگ شکلات می شی !

اس ام اس غمگین روز ولنتاین 92

به سلامتی اونایی که ولنتاین امسال

منتظر اس ام اس هیچکس نیستن …

اس ام اس باحال ولنتاین 92

به سلامتی اون پسرایی که برا روز ولنتاین باید یه گونی عروسک بخرن….

به سلامتی اون دخترایی که توی این روز نمیدونن سر کدوم قرار برن….

اس ام اس عاشقانه ولنتاین 92

خیره است چشم خانه به چشمان مات من

خالی است بیصدا و سکوتت حیات من

حق السکوت می طلبد از لبان تو

چشمان لا ابالی و لب های لات من !

اس ام اس زیبا ولنتاین 92

بهترین لحظه لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم

بعد ۱ اس‌ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته ولنتاینت مبارک !

sms valentine 2014

کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم

حالا هرروز بهم زنگ میزنی

یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی

من که می دونم تو هم دلت تنگ منه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید سایت www. ahang-pishvaz.blogfa.com تمامی کد های آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول دانلود برنامه و بازی اندروید جدیدترین اخبار و مدل های موبایل و آموزش اس ام اس و پیامک و مطالب خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 991
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 169
  • تعداد اعضا : 972
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 498
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,378
  • بازدید ماه : 2,378
  • بازدید سال : 126,964
  • بازدید کلی : 5,205,032