loading...
||موبایل||پیشواز||سایت آهنگ پیشواز_اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 421 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

آنقدر برای تو بوده ام که دیگر من

برایم غریبه است اینگونه است که وقتی

میروی می میرم چون نه تو را دارم و نه خودم را…

اس ام اس عاشقانه
سخت است از شدت بغض گلو درد بگیری
و همه بگویند لباس گرم بپوش !

اس ام اس عاشقانه
تو که باشی بس است
مگر من جز “نفس” چه میخواهم !؟

اس ام اس عاشقانه
مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای
یا ببافم … یا بشکافم …
اول و آخر که به پای تو می افتم . . .

اس ام اس عاشقانه
من و تو میدانیم ، کز پی هر تقدیر حکمتی می آید
من و فرسایش دل ، تو و تصمیم و مکان ، ما و تقدیر و زمان
چه شود آخر دلتنگیها ؟؟؟ خدا میداند !

اس ام اس عاشقانه
بی رویت آینه کدر خواهد شد / آهم در شهر منتشر خواهد شد
چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تاخیر تو منفجر خواهد شد

اس ام اس عاشقانه
دنبال کسی نیستم که وقتی میگم “میرم” بگه :نرو
کسی رو میخوام که وقتی گفتم میرم بگه : صبر کن منم باهات میام
“تنها نرو”

اس ام اس عاشقانه
سکوت همیشه به معناى رضایت نیست
گاهى یعنى خسته ام از اینکه مدام به کسانى که
هیچ اهمیتى براى فهمیدن نمى دهند ، توضیح دهم !

اس ام اس عاشقانه
بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می‌دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم بی‌جاست ، می‌دانی ؟

اس ام اس عاشقانه
تو همانی که دلم لک زده لبخندش را
او که هرگز نتوان یافت همانندش را
قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت
مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را !

اس ام اس عاشقانه
گاهی آنقدر دلم از زندگی سیر میشود که
می خواهم تا سقف آسمان پرواز کنم و رویش دراز بکشم آرام و

آسوده مثل ماهی حوضمان که چند روزیست روی آب است !

اس ام اس عاشقانه
آرامم
خیلی آرام مثل مزرعه ای که تمام محصولش را ملخها خورده اند
دیگر نگران داس ها نیستم !

اس ام اس عاشقانه
دلتنگ روزهایی هستم
که معنای خداحافظ ، تا فردا بود . . .

اس ام اس عاشقانه
هوا هر چقدر هم زمستان باشد
مهم نیست آغوش تو تابستانِ من است . . .

اس ام اس عاشقانه
درسته که تو رفتی و بعد تو هنوز زنده ام
ولی قاتل هیچ میدانی بعد تو لبانم گورستان خنده هایم شده اند ؟

اس ام اس عاشقانه
دنیایم را می دهم برای لبخندت. هراسی نیست.

شاد که باشی دوباره دنیا از آن من است

اس ام اس عاشقانه
راز سکوت را نم نم اشک میداند و غم تنهایی را خلوت شب.

اس ام اس عاشقانه
خوش خط و خال من
ببخش که هنوز
پونه مانده ام . . .

اس ام اس عاشقانه
” تو ”
در کنارِ خودت نیستی و نمیدانی
در کنار ” تو ” بودن
چه حالی دارد . . .

اس ام اس عاشقانه
تنها به یک دلیل خودم را نمیکشم
روزی همان دلیل خودش میکشد مرا…

اس ام اس عاشقانه
زیر باران گریه می کردم ، آرام و بیصدا تو چتر را بالای سرم

گرفتی اما همچنان گونه های من خیس از گریه ماند… !
و تو هرگز نفهمیدی که چتر باید بالای دلم باشد نه روی سرم…

اس ام اس عاشقانه
پزشکان سال هاست که اشتباه می کنند
نزدیک ترین عضو انسان به قلبش ، کمر اوست
هربار که قلب کمی می رنجد کمر از ده جا می شکند . . .

اس ام اس عاشقانه
حالا که باید چیزی را گم کنم
چه چیز بهتر از گورم
چه جا بهتر از آغوشت . . . !

اس ام اس عاشقانه
تو مثل رود سرشاری، دلت دریاست میدانم.
پر از احساس بارانی، و این زیباست میدانم.
دعایم کن،
که قلبت چشمه جوشان خوبیهاست میدانم..

اس ام اس عاشقانه
این روزها دلم هوای کسی را میکند
که هوای داشتنش هم یک آرزوست !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید سایت www. ahang-pishvaz.blogfa.com تمامی کد های آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول دانلود برنامه و بازی اندروید جدیدترین اخبار و مدل های موبایل و آموزش اس ام اس و پیامک و مطالب خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 991
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 171
  • تعداد اعضا : 972
  • آی پی امروز : 480
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 1,805
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,685
  • بازدید ماه : 3,685
  • بازدید سال : 128,271
  • بازدید کلی : 5,206,339